Gårdsfest + marknad

Igår var det då gårdsfest och har tagit lite bilder men orkar inte gå ner och hämta kameran..eller rättare sagt, Minerva leker så bra just nu så går jag ner hamnar hon ropande vid grinden och sen har jag ett plåster på mig igen ;p Så bilder får bli imorgon om jag hinner. Det var trevligt iallafall och tur med vädret hade vi. Minerva spela apa som vanligt :) När personalen stod framför alla oss föräldrar och barn och hälsar knatar hon självklart dit med och ropar högt och tydligt till oss alla HEEEJ..lilla gumman :)

Full rulle var det på henne hela tiden och när dom sjöng satt hon med 1 minut kanske sen var det framför alla och framför gitarren som gällde istället. Hon dansade iallafall ;p

Vi kom hem runt 19 och strax efter sov hon :)

Idag då var det dags för marknad i stan!  Vi strosade runt och Minerva fick nya figurer till vagnen att leka med. Massa goda lukter från alla sorters mat och munkar men vi höll oss tills det var dags att äta lunch med pappsen. Vi kom hem kl 14 och det tog väl 1 minut ca för Minerva att somna..och sen sov hon tills strax efter 16. helt slut :)
Nu är hon desto piggare dock så blir nog inte sovdags förens runt 21.

Imorgon är det kalas hos farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0