Sommar..

idag var det strålande sol och redan halv 9 när vi gick till dagis var det varmt. Och kommande veckan ska bli toppenväder med så blir kanske att inviga vätterstranden för i år då. Själv badar jag inte men Essa och Mariyama gör ju det och Minerva får nog sitt premiärbad i år :) Eller iallafall fötterna skulle jag tro!
Nu är bussen bokad för kusinerna. Blir redan på lördag som dom kommer! halv 5 på kvällen kommer bussen fram. Så då blir det hem för middag och lördagsmys på kvällen :) Andreas är ju på rollspel på lördagarna så passar ju perfekt att dom kommer då + att bussen var mycket billigare och bästa var att detr blev bus4u istället för Swebus. bus4u är ju bara sååå lyxig så blir skönt för Essa och Mariyama på vägen ner :)
Idag ska jag och Minerva till farmor och vattna hennes älsklingar så dom inte vissnar! ( farmor + farfar är på segelsemester!) Blir nog att vi går hem efter dagis så Minerva får sova först och sen tar en promenad dit så blir inte kvällen så lång :) Igår somnade Minerva inte förens 21.30 så helt slut var jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0