Aahtjoo!

Idag köpte jag nässpray för att luckra upp lite i näsan och det funkar med råge! Men istället har jag börjat nysa. kan nysa 10-15 ggr i sträck. Jobbiga är att attackerna kommer när Minerva ska sova eller medans hon sover..Fast hon har lyckats sova sig igenom dom tack och lov.
Feber har jag fortfarande men det onda i kroppen känns bättre och näsan då såklart iom sprayen.
Natten har varit lika jobbig som den innan då Minerva vaknat stup i kvarten.
Ska smita iväg till Willys och köpa toapapper när Andreas kommer hem och tänkte ta med Minerva på hennes första pulka tripp då.
Det har ju som sagt var snöat otroligt mycket så nu kan man knappt dra vagnen längre.

Egentligen borde Minerva sova nu men som alltid när det är dags att sova får hon för sig att sitt rum är mycket roligare så hon busar av sig lite där inne just nu.
Kanske låter henne vara uppe istället så somnar hon nog runt halv 7 istället för 9 halv 10 som dom senaste kvällarna. Men vi får se om hon klarar det. Fast följer hon med ut runt 16 med pulkan och sen laga mat etc så borde hon kunna hålla sig vaken.
Börjar känna att alvedonen slutar värka nu och febern kommer tillbaka. Det är otroligt hur pigg man är med alvedon i kroppen för att sen bli helt sänkt. Dags att ta en ny då antar jag!

Nu ska jag in till Minerva och se vad hon hittar på för bus i rummet sitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0