Torsdag

Så har jag vaknat med halsont nu då..så då har dom lyckats smitta mig med..trodde jag var klar efter en veckas huvudvärk men men.
Inatt sov Minerva hela natten med endast en matbreak som hon sov sig igenom! skönt.

Natten till igår hände något otäckt. Otäckt för en nojig mamma iallafall! Jag brukar lägga handen på henne då och då för att se att hon andas men denna gång låg hon helt still. Jag höll väl kvar i ca 10 sek och blev räddare och räddare.jag sa med hög röst MINERVA! MINERVA! medans jag puffade lätt på henne men ingen respons..jag sa högt ANDREAS hon andas inte! Så lyfte jag lite lite på henne och då rörde hon på sig!!! usch vad det var otäckt..tårarna kom och alla dessa 5 månader speglade förbi och även kommande månader.. allt på bara några sekunder. Sen sov jag inte mycket resten av natten men så läskigt när hon sover sina djupa perioder. <3 mamma älskar dig Minerva!

Just nu går hon runt i gåstolen och pratar högt..skulle bra gärna vilja veta vad hon säger :) igår sa hon MAMM! fast jag vet att det inte var meningen att låta så men ändå ;)
Haha precis nu började hon skratta glatt åt någonting..fråga mig inte vad :)

Jag är superduktig med mitt vattendrickande nu! minst 1,5liter mineralvatten om dagen..har blivit någon 33 cl cola nån dag med men inte så jag har fått suget tillbaka!..Lokas päron vatten är riktigt gott ljummet som kallt iom jag har flaskan i rummet.

Här är snuttan i stolen




Nästa helg ska vi till Ullared! jag Minerva och farmor..skoj skoj. Ska se om jag hittar någon vinteroverall men får inte förköpa mig vilket lätt är hänt där!
Så igår köpte jag lite på Tradera för en billig peng för att slippa köpa just sånt där.
blandannat denna ursöta ko-pyjamas i storlek 72-80 så hon kan ha ett tag! snart växt ur sina 68or redan!
Köpte den och 2 till pyjamas från samma ställe så 3 pyjamasar för ca 80kr med frakt inräknat.

(bilden tog jag från annonsen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0