uppe med tuppen!

Minerva sov hela natten i sitt rum farm tills kl 05 då hon behagade att vara uppe i 2 timmar.
Jag vaknade till och gick upp för att se till henne och där ligger hon på mage klarvaken och ler åt mig! såå söt. Undra om hon varit vaken länge eller just vaknat för hon har inte ropat iallafall!
Jag vaknade inatt av att det var blött i sängen och tänkte att usch så jag har dregglat inatt! Det trodde jag ända tills det var dags att amma Minerva när hon vaknat...Det bröstet hon inte åt från fullkomligt sprutade ut mjölk helt självmant! så fullt var det :) Så det var ju såklart bröstet som läckt under natten..Dom är inte riktigt vana än vid att hon i stort sett slutat äta nattetid ;)

Idag har vi varit på vårdecentralen och läkaren tyckte inte heller att knölen växt så nu kunde vi bara låta den vara och behövde inte komma tillbaka! skönt skönt!
Hon vägdes med och nu vägde hon 7040 så har gått upp bra iallafall :) på onsdag får vi se på BVC hur kurvan ligger.

Nu har jag pratat med Veronika och som det ser ut kommer hon och Åsa hit den 13-15 nov och hälsar på! har man nått att se fram emot :) kul kul.

Imorgon ska vaktmästaren komma och titta till toaletterna! dom läcker nämligen så det stinker värre än Tcentralens hissar inne på toan :(..speciellt övervåningen.. och även om jag skurar där varje dag så rinner det ut nytt. Tror tätningen har spruckit elller nått. Blir som en pöl av vatten/kiss vid sidan av toaletten! fräscht...Undervånings toaletten läcker bara ibland men antar dom får göra något åt den med när dom ända är här!

Här har vi bilden på bordet och stolarna jag så duktigt byddge ihop igår!


och här har vi hennes händer igen när hon sover! så söt när hon ligger och håller sig själv i handen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0