Tisdag

Filuren Minerva tar alla chanser! Hon hade precis somnat för sin lunch sömn och jag passade på att gå på toaletten. är borta bara några minuter och när jag kommer tillbaka in i rummet är hon i full fart fram mot sängkanten! Trodde jag kunde vara borta nån minut iallafall utan att bunkra upp med täcken runt henne men icke sa nicke! Igår köpte vi en bilbarnstol på tradera! 250kr och 200 i frakt. Så den blir billigare än den vi hyrde. Hade lite tur med..var en stol som det var 1h kvar att bjuda på som låg på 300 kr. Vi ville inte ge mer än 600 med frakt så jag avvaktade tills sista stund. men det var 2 till som gjorde så den steg till 620 kr så jag gav upp på den och tänkte att vi väntar några dagar tills en annan billig kommer upp. Direkt efter auktionen gick jag in igen på tradera och kollade dom på "köp nu"..innan hade det varit 3 st där och nu var det 6 st. och där hade dom en mycket snyggare för 250 kr "köp nu" var ju bara att slå till och vara glad att vi inte vann den första :)..plus att säljaren till den första nog var glad att hennes pris trissats upp några hundra haha. Stolen vi köpte är upp till 13 kilo så kommer kunna ha den i något år iallafall så det är bra! Nu är Minerva jättepigg igen efter den korta korta sovpausen..försökte få henne att somna om men det var kört såklart. Igår sov hon i sin säng tills halv 11.. då gick Andreas och la sig och sa att han kollat till henne och hon sov som en stock..eller hur! precis då hörde vi hur hon ropade där inne! Men blev några timmar iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0