Tisdag

Nu har jag mutat Andreas att betala en taklampa åt Minerva! Så idag åker jag och lillan till Ikea och köper en sol lampa!.. Är en lampa som ser ut som en sol helt enkelt!
Ska köpa mig ett nytt tangentbord på Claes ohlsson med då detta är ganska paj med sin trasiga spaceknapp.

igår slocknade Minerva innan pyjamasen hann på, i en av sina konstiga ställningar, här i tryggt förvar vid mammas ben!


och här har vi mammas lilla vampyr som gärna hugger in på ett och annat!


Minerva har nu lärt sig krypa/hoppa över täckena jag lägger som skydd runt sängen så nu får man vara på sin vakt ännu mer.. Så skönt när hon kan ta sig runt själv med..igår när jag laga middag och hon låg på köksgolvet smet hon ut i hallen..Ska köpa lite säkerhetsproppar till eluttagen idag med på ikea, så kan hon krypa på bäst hon vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0