Parken

Idag ringde Jessica och Cilla och frågade om jag och Minerva ville komma förbi parken som ligger några minuter från mig och det kunde vi ju göra en stund!
Så det blev Minervas första tur i lekparken då!
Vi satte oss i sandlådan där lilla Johan redan hade sina sandkakor bakade.
Det dröjde väl sisådär 1 minut sen var Minerva där med handen och raserade en kaka!..hon lär sig tidigt hur det ska vara!

här sitter hon så snällt precis innan förödelsen...


Sen fick hon testa på att gunga för första gången och det gick bra!


Den berömda tungan igen!


Var 2 äldre tjejer som gungade på dom stora gungorna och dom var klart mer intressanta dock!




Det var Minervas första tripp till parken men absolut inte den sista!

Kommentarer
Postat av: Fru F

Vilken söt liten Skrutta!

Jag har nu lagt ut ett nytt inlägg om just detta ämne pga att jag fick en väldigt konstig kommentar.



Där kan du också läsa att jag inte på något sätt klandrar henne för hennes sorgarbete! Jag tycker hon kör fula spel för att kunna tjäna så mycket pengar som möjligt på denna cirkus och det tycket jag är rent ut sagt äckligt. Hur kan man sko sig på sin dotters död?

Det enda hon skriver om är att man måste skydda de anhöriga, inte en rad om hur man ska förebygga så att inte fler barn mister livet eller blir sexuellt utnyttjade!



Vad jag menade med det om kanalerna är att: Hon skriver att de sitter och tittar på kanal 5 och helt plötsligt så kommer Efterlyst upp som är på en helt annan kanal!

Men vad jag försökte få fram var att hon dagarna före hade spytt väldigt mycket galla över alla media och press, hon skulle då aldrig vara med i någon intervju och om någon reporter skulle ringa så skulle hon kontakta polisen!

Man hinner som inte med i svängarna liksom.



Oj, nu blev det ett långt inlägg! men jag vill förklara mig så att det inte blir några missförstånd.

2009-10-22 @ 15:18:43
URL: http://nuvilljag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0