Onsdag

Nu har jag hämtat bilbarnstolen som var i toppenskick! Så var en väldigt bra affär må jag säga!. jag struntade i Öppna förskolan då jag inte vill riskera baciller inför halvårs kalaset på lördag. Fredag tänkte jag storstäda hemma och på lördag blir det att baka baka baka. Ska baka tårta, vaniljbullar och cocosrutor hade jag planerat. Så fullt upp med andra ord..kl halv 4 kommer släkten så då ska det vara klart! Usch det var så otäckt i vagnen ute idag. Minerva hade sovit och vaknade efter ca 35 min. Jag höjde upp ryggstödet så att hon fick sitta. Hon stirrade rakt fram utan att röra på ögonen eller blinka..jag sa Minerva ?.. hon bara stirrade utan att röra en blick/min..Minerva!..ingenting..MINERVA! så lyfte jag henne lite och då reagerade hon och tittade på mig..uschja hon var som i trans..aldrig sätt henne så men antar att hon var trött efter att ha sovit och säkert djupt i sina tankar eller nått! otäckt var det iallafall!..alla dumma tankar som kommer på en gång! hon är död! jag slutar att andas och hjärtat slår fort fort fort..nej usch usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0