Måndag

hah imorse vaknade jag med sprängfyllda bröst och kom på att hmm Minerva har ju bara ätit en gång i natt! vad skönt. Hon har sovit helt otroligt bra och jag har inte ens ont i ryggen!..jag låg och gottade mig åt det i en minut sen snäste Andreas : Minerva har buffat och sparkat på mig hela natten!!
Ahhhhh! det var därför det var så skönt för mig ;p bra jobbat lilla gumman!

Vi la henne i hennes säng igår kväll efter hon somnat men det var inte populärt då hon vaknade och grät. ikväll ska jag testa att lägga henne innan hon somnar och se om det går bättre!

Förut blev ju Minerva allvarlig varje gång kameran kommer fram men nu blir hon tokglad! och ska skratta hela tiden så nu blir det oftast bara massa glada kort :)


Smygtog ett när hon lekte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0