Lugnet efter stormen.

Idag känns det i kroppen efter allt städ och bak igår!..men kalaset blev jätte trevligt och Minerva fick bord + 2 stolar till sitt rum och en grind till trappen!

Idag tog vi en promenad till ica maxi för att handla och mellanlandade på hemvägen hos farmor och farfar där vi blev fast ett tag! skulle hämta borren så Andreas kan sätta upp grinden.
Farmor gjorde nått man inte ska göra! Jag tror hon har kissat säger farmor och kör in fingret i blöjan....som blev full med bajs! ja så kan det gå! och vi fick oss ett gott skratt på farmors bekostnad.

Inatt sov Minerva till halv 2 i sitt rum, sen hörde jag nån som ropade och där inne stod Minerva på alla 4 och väntade på mig, glad tack och lov även fast hon inte vaknat där hon är van vid!
Somnade om efter tutte i vår säng och vaknade som en klocka kl 06 ..

Imorgon ska vi på uppföljning av knölen på Vårdcentralen. Bara för att se att den inte växt etc och det har den inte..snarare så att man inte märker den så väl nu allt eftersom hennes huvud växer men bra att dom kollar upp det iallafall!
Det bästa är väl att dom brukar vägas då med så vi slipper vänta till onsdagens besök på BVC för att se hur hon gått upp denna månad!

Nu har jag satt upp dammsugsschema här hemma! Bob dammsuger undervåningen på onsdagar och Andreas på söndagar ( inklusive upplockning vid behov) och jag dammsuger övervåningen! får se hur det här går men är så trött på att det blir så stökigt på en gång!

Just nu leker Minerva i gåstolen och jag ska facebooka lite med farmville och maffia wars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0