Höstlov

Denna vecka är det höstlov för Bob och idag åker han hem till sin mamma + syskon i Stockholm fram till lördag. Han har ju tandställning och Stockholm skjuter inte till pengar till Jönköping så att han kan gå här utan måste till Stockholm varje gång det är dags att spänna tandställningen..knäppa regler men då får han iofs chans att träffa morsan sin!

här hemma är det lugnt..Minerva sov tills midnatt i sin säng sen ville hon in till oss. imorse vaknade hon kvart i 6 nya tiden så verkar ha tagit vintertiden bra och fortsätter sin 06 tid :)
Nu sover hon middag och jag ska spela lite WoW!

Kommentarer
Postat av: Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212

Skratt Nope jag spelar faktiskt inte det alls.

Han påminner mig om min systerson i den filmsnutten hehe... Har suttit o sett på när han har spelat så jag förstår nog lite iaf :P

2009-10-26 @ 17:24:47
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Blondinenfrrida

Okej, det kan jag förstå...kanske ska göra texten lite skarpare och tydligare :)

2009-10-26 @ 18:48:45
URL: http://blondinenfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0