Vinter!

Idag var det riktigt kallt må jag säga! Tur att Minerva fick ha på sig sin varma björnfleeze overall för fick nästan en chock när jag kom ut. Idag har varit en händelsefull dag otroligt nog!
Imorse vid halv 9 tog vi bussen till Willys då det inte blev något av det igår. Minerva somnade nästan direkt och vaknade i kassan på Willys. Kom hem runt halv 11 och då var det snutta och sova en stund och kl 13 blev vi bjudna på chinabuffe av pappsen på hans lunch..tackar tackar! När vi kom hem tog jag och Minerva ett varmt bad och det var dagens höjdpunkt för henne! Måste verkligen bada oftare med henne... Hennes bad"ankor" var riktigt roliga denna gång fast mest att smaka på! vattenkranen var mycket intressant tills jag satte på den då hon blev lite rädd! Men det gick över snabbt och anart var hon i full fard med handen och stänkte ner hela mig och henne.
Efter badet var det dags att sova lite igen och nu är hon fit for fight igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0