Soooova

Inatt var det samma visa igen med att vakna kl 01 sen vaknade hon vid 5 och tyckte det var dags att vara uppe.
Dock la jag henne i hennes säng igen kl 02 och där sov hon till 04 så var lite bättre än natten innan då hon tutta sig igenom hela natten.
Nu ska hon snart sova och då ska jag sova med har jag tänkt mig.
När jag var nere och lagade mat så hade Andreas henne här uppe och när hon blev lite mammig så fick även Andreas höra henne ropa efter mig! fast denna gång åter maaam men det kommer mer och mer nu :)
Nu sitter jag och äter godis som Andreas skämde bort mig med men det var jag värd tycker jag!
Till lunch idag fick Minerva fullkornsgröt med frukt och den var populär med! Den är från 8 månader så den mättar lite bättre skulle jag tro.
Men nu är det dags att dra  fram tutten och börja nattningen som kan ta allt från 5 min till 2 timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0