perfa!

Nu har jag flyttat in datorn till sovrummet och det kan inte bli mer perfekt!
Nu har jag ammat henne när hon låg på min kudde sen när hon somna la jag bara ner kudden med henne på bredvid mig..och där har hon legat nu! Börjar hon gråta tar jag bara upp henne igen!

mina sexiga pyjamas byxor fick vara med också på ett hörn!

Idag var vi och handlade blöjor på Lidl sen vidare till Willys o handla mat..Snuttan fick ha sina första skor på sig!


Stökigt var det på köksbordet med ser jag! Satte Andreas på att städa köket!

Vart inne nu på Familjelivs änglarum igen och sett att fler mist sina kära små skatter  :(
Går inte en dag utan att jag tänker på er ängla mammor och ängla pappor, jag är så otroligt tacksam att allt gick väl för oss och att vi fick behålla vårt kära underverk.

En så fin dikt om änglabarn:

Var inte ledsen lilla mamma jag var tvungen att gå, den dagen det hände slutade mitt hjärta att slå

Älskade pappa ,mitt liv blev blev så kort ta hand om varandra när jag flyger bort

Jag vet att ni gråter det finns ingen tröst, men lyssna till ditt hjärta ni kommer höra min röst

Jag finns inte bland er men jag finns här ändå, jag hör era böner och jag älskar er så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0