Feg Feg Feg

Näh frågade aldrig :)..däremot berättade jag om min rädsla och viktnedgång,mat etc så om bebben inte kommit nästa måndag ( 3 dagar övertid) ska min barnmorska ringa förlossningen och boka tid för igångsättning så skönt att veta att jag inte behöver gå 2 veckor över tiden!.
Börjat få lite värkar nu igen dock så kanske på G endå :)
Allt var bra med bebben iallafall..hjärtljud och den växte som den ska :)

Jag måste dock börja dricka vanlig saft !! ( inte lightsaft ) för att få upp sockret innan förlossningen. usch jag som har fobi för vanligt socker..oboy gick bra med, fast riktig oboy där med och inte den sockerfria jag dricker ><
Men det gäller ju bara högst 2 veckor till så får försöka! :)

Nu ska jag se våra bästa år och sova lite middag tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0