Sommar och sol

i veckan ska det tydligen bli riktigt varmt och soligt! På tisdag kommer min kompis Jeanette hit så passar ju bra!
Andreas tog Minerva till farmor idag så har städat lite grann och tagit det lugnt. Blir ganska fullt upp denna vecka med
Måndag : baka bullar, Bob åker till Stockholm,picknick med Minerva och Andreas.
Tisdag : Jeanette kommer
Onsdag: umgås med Jeanette, antar att jag visar vätterstranden etc iom dunderväder!
Torsdag : samma som onsdag men blir väl staden då.
Fredag : Ullared med farmor Mia, faster Sofia,Jeanette,Minerva och jag..utgång på kvällen
Lördag: Jeanette åker hem
Söndag: systers barn kommer hit i några veckor.

Vi flyttade ut Minervas säng till hallen idag då hon av någon skum anledning älskar att ligga där ute. hon blir kolugn varje gång hon byter blöja på skötbordet som står där.Hon somnade i sin säng efter ca 5-10 min :)..vet inte om sovrummet är för varmt och att det är därför hon sover dåligt dagtid.Sängen står precis utanför sovrumsdörren så jag kommer ju höra minsta lilla pip ändå!.Om hon nu kommer fortsätta sova i sängen vill säga, händer ju inte så jätteofta.

Temporärt iallafall tills Andreas målat Minervas rum rosa så vi kan göra iordning där inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0