Eric + Minerva=sant

Cartman vaktar över Minerva och skrämmer bort onda drömmar!


igår kväll var jag o Jeanette ute på Harrys! ett disco inne i stan och det var rikigt trevligt. hade pumpat och pumpat mjölk hela dagen till ingen nytta!..damen somnade i sin egen säng kl 19.30 och jag kom hem kl 03.00 och då hade hon inte vaknat en enda gång!. jag var elak och väkte henne dock med att bära in henne till vår säng och sen fortsatte hon sova got till halv 10 på morgonen! Verkar som att hon trivs i sin säng.
Jeanette åkte hem till Stockholm idag så här har det blivit en slackdag innan syskonbarnen kommer imorgon.
Här är Jeanette i full färd att förfina sina naglar!


och självporträtt på mig laddad och klar!..till ingen nytta då man inte fick ha huvudbonad på Harrys!!! ack och ve.


Minerva har lärt sig att lyfta på stjärten nu när vi byter blöja till mammas stora förtvivlan då det är näst intill omöjligt att få på henne blöjan ordentligt!..men kul att utvecklingen går framåt för henne :D.
Fått läkartiden nu då vi ska kolla hennes lilla knöl dom tror är en körtel, blir den 9e juli så skönt att få det överstökat.
Nu ska jag försöka få i mig något att äta så mannen i huset inte klagar på att Minervas mjölk tar skada 0o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0