Tisdag

inte fått tid att skriva på 2 dagar nu men imorgon återgår allt till det normala igen då syrran och ungarna åker hem till Stockholm igen.
Minerva har inte fått något vredesutbrott igen tack och lov men hon kommer nog tycka det blir lite skönt med att återgå till rutinerna igen.
Mariyama har lekt fotograf med sin mobil så vi tog och kopierade över dom till min mobil med så jag kunde lägga upp några på modellen Minerva här!

Minerva idag innan vi gick till A6 ( vi tog en promenad dit och jag med mitt lokalsinne tog oss lite vilse så vi besökte östra kyrkogården på vår vandran!)



Detta är från igår:



och här leker vi lite på täcket i datarummet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0