påsar är kul!

Som sagt så är Minervas nya nöje påsar som prasslar! idag är en gul chips påse favorit leksaken. lyckades få 2 bilder på henne när hon leker med den!



Jag läser en blogg av en jätte gullig blivande mamma från familjeliv som har dyslexi och jag smilar så gott när jag läser hennes blogg och nu hade hon skrivit om att hon var så svullen :
 "nu får ja inte på mig vigselringen :-( jag som aldrig tar av mig den :-( "

Men om man aldrig tar av sig den behöver man väl inte sätta på sig den! ?
var bara tvungen citera det för det var så kul tycker jag :)

just nu sitter Minerva i pappas knä och ropar på uppmärksamhet från mig! Så här glad är vi när vi står på pappas mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0