Minerva vs Cartman 2

Minerva leker stirra leken med Eric


idag vinkade vi av moster + kusiner vid bussen kl 12.
sen har vi haft mysdag hemma. först fick Minerva mysa lite med papsen tills han skulle iväg sen har jag och Minerva lekt, sovit och myst. Vi avslutade med ett bad hon och jag. Det var väldans roligt tyckte Minerva och kiknade av skratt ibland, sen blev det tuttning och nu slocknade hon efter det men borde inte vara för natten dock annars vaknar hon väl kl 04!
imorgon är det extra viktkoll på BVC..blir spännande att se om hon gått upp till gamla kurvan eller följer den nya eller gått ner under den!.
Nu ska jag passa på att äta någon macka till middag innan hon vaknar. jag var lat idag så Bob fick billys pizzor till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0