GOD JUL

Nu blir det nog inte jättemycket skrivande kommande veckan men något lite då och då iallafall.

Idag gick jag och Minerva för att handla det sista. 3 timmar var vi ute och Minerva var jättesnäll och satt nöjd i vagnen hela 3 timmar!
Oplogade vägar är en marddröm att dra en vagn med små hjul på! Men blev lite armträning iallafall!

Syrrans tåg är 47 min försenat för tillfället så byteståget har dom redan missat och det blir det som går om 45 min så det väntar väl in dom antar jag om dom inte kör ikapp tiden lite.
Så nu kommer dom inte förens kl 20 istället!
Så nu ska jag försöka få Minerva att sova innan det är dags att möta dom istället annars blir det på tok för sent för henne. Fast bara för det så vägrar hon väl sova!

Nu ska jag förbereda grytan så den får koka tills dom kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0