mamma tid!

idag fick hon faktiskt ligga själv och sova! Det gör ont i hjärtat men har svårt att tro att alla mammor ligger i sängen med sin bebis hela dagarna!
nej, dags för ett liv nu!
Får sluta vara så mammig helt enkelt, ska försöka vänja henne med sin egen säng med tänkte jag.
Gått ner ännu ett kilo så bara 3 kilo kvar nu men syrran sa nått jag inte tänkt på och det är ju att mina boobs är ganska heavy med så räknar man bort dom har jag ju gått ner mer!..Andreas tänkte jaja eller hur! men låt henne tro det..så han fick känna på ett och jeeez sa han!...hah! där ser du!
Hon har sovit över en timma nu så jag har t.om haft lite tid att spela WoW! men raida är nog för mycket att hoppas på dock!
Snart ska vi ut på promenad när hon vaknat..verkar vara riktigt varmt ute. 15 grader kl 9 imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0