Sjukstuga

Sjuk igen...helt otroligt. Igår hade jag hög feber så det blev mycket sängläge igår! tack och lov sov Minerva 2 timmar på dagen och sen somnade vi vid 19 på kvällen så var passande :)
Idag mår jag lite bättre men en huvudvärk av inte denna värld.

Idag ska jag ta mig i kragen och ringa barnomsorgen för att se om det blivit några framsteg om var hon ska börja i början av maj. Det börjar ju bli knappt om tid nu.Tror inte det blir här på Torpa dock utan att det får bli det provisoriska fram till Augusti. Helst hade jag haft henne hemma till Augusti men så länge räcker inte dagarna och går in på lägsta dagarna nästa vecka så det är illa redan som det är :/ Men iom jag är arbetslös blir det bara 15h/veckan så blir korta dagar iallafall.Tills jag får jobb men det blir nog först i Augusti skulle jag tro.

Idag är det strålande sol till skillnad mot gårdagens snöoväder. Nu vill jag ha vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0