Grattis Minerva!! eller inte....

Idag är det den stora 1 årsdagen!!! OM hon hade behagat komma på sin beräknade dag vill säga :) Men skruttan ville gosa i 2 veckor till inne i värmen.
Men om 2 veckor är det kalas iallafall :)

Idag har hon sovit i 2,5h! Helt slut stackarn. Vi åkte till willys vid 9 imorse och på hemvägen orkade hon inte mycket mer. Hon somnade i min famn på bussen och efter att jag bärt upp henne hemma sov hon vidare..och vidare..och vidare.
Nu är hon piggheten själv dock och hon åt upp hela tallriken med köttfärssås hon hade till lunch!. Det gillar hon tydligen så blir mer av den varan för henne då hon annars äter knappt alls.

På fredag åker jag och Minerva till Stockholm! Ska vara där över påskhelgen och träffa mina gamla vänner och sen på söndagen till syrran och Minervas kusiner innan det är dags att ta tåget hem igen på tisdag. Äntligen blir det av! OM vi håller oss friska men det ska vi helt enkelt göra!

Tåget går redan kl halv 8 på fredag morgon och vi är framme 3 timmar senare och slapp byte då vi prickade in ett av dom få x2000 resorna från Jönköping. På hemvägen blir det dock 2 byten. i Falköping och Skövde så den trippen tar 4h istället. Skönt ändå med lite pauser. I Falköping kommer vi stanna i 40 minuter innan nästa tåg kommer.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Rackarns att ni kommer hit just när jag är bortrest!

2010-03-28 @ 17:38:40
URL: http://wagenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0