Tisdag

Nu har jag lämnat Minerva på dagis och det gick bra som vanligt! gnäller lite när jag ska gå och sekunden senare har hon annat i tanken :) Hon var lite blyg först när vi kom in men sen kom hennes favorit fröken Jenny och då sprang hon fram med ett tjut till henne ! tror jag fått en konkurent haha..hoppas hon får vara kvar i höst då hon bara är vikarie egentligen.
Idag ska dom på heldagsutflykt till stadsparken och grilla så jag får traska upp dit för att hemta henne. Får jag lite motion med vilket aldrig kan vara fel. Fortfarande 4 kilo att ta bort efter graviditeten...

Just nu har jag inget att längta efter innom en snart tid vilket är lite tråkigt så får blicka framåt istället mot Juli. Då kommer Minervas kusiner Mariyama och Essa hit. Först kommer dom någon vecka sen kommer min syrra några dagar innan dom åker hem den 29e Juli. Sen veckan efter den 5 Aug kommer Jenny hit och då ska hon,jag och Zandra se på Lars Winnerbäck! Sen blir det party fredagen och lördagen :) Förvarnat Andreas redan att han blir hemma med Minerva den helgen!

Sen efter det öppnar vikariepolen efter sommaren och jag hoppas på att få jobba igen! Jag har inte jobbat någonting alls sen april för 2 år sen så är nog lite ringrostig. Men ska bli så skönt att få ett vanligt liv igen! eller vanligt blir det ju inte. Denna gången kommer jag ju hem till en dotter efter jobbet vilket är mycket mycket bättre förståss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0