Söndag

Nu har farmor varit och hämtat Minerva så har dom åkt upp till gammelmormor gammelmorfar på fika! Se hur det går för Minerva i bilen då. Hon avskyr att åka bil i vanliga fall och nu sitter hon själv i baksätet! ( i sin bilstol såklart!)
Men det är inte så lång väg uiallafall! bara ca 5-10 min högst.
Får se hur länge hon blir borta men hon har ätit lunch iallafall och sovit så ska klara sig nu iallafall :)

Självblir det lite WoWande och städande..

Igår var vi hos farmor och hälsade på. Full storm var det ute så vi var mestadels inne. Här har vi Minerva mumsande på sin kratta hemma hos farmor!



Jag har fått min nya mobil som är en superkamera med! helt perfekt då jag alltid annars glömmer att ta med digitalkameran! Så nu blir det bilder titt som tätt tagna :)

Här har vi Minerva imorse när vi skulle gå och handla på ica


Hon har blivit så stor nu känns det som.
Gåvagnen vi köpte för ett halvår sen för att hon skulle lära sig gå var ju inte poppis alls. Nu däremot ska den dras överallt! Olika djur alt leksaker får följa med på turen :) Dom har ju såna på dagis så mycket möjligt hon fått intresset därifrån..


Bilden blev lite suddig då hon rör på sig!

Nej nu ska jag ta vara på lediga tiden jag har och inte sitta här och skriva strunt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0