Sommarlov!

Nu ska jag snart hämta hem Minerva från sin sista dagisdag inför sommaren! 6 hela veckor blir hon hemma och sen blir det heltid för henne på dagis ( dom dagar jag får jobb i vikariepolen iallafall)
Idag efter jag lämnat henne åkte jag till Willys och storhandlade inför midsommar. Månadens blöjranson inhandlades också så nu är det avklarat!
Trodde systemet hade öppet på förmiddagen imorgon men googlade och såg att det var det inte så blir en tur in dit i eftermiddag för lite cider och ölköpande tills imorgon.
Ska bli så kul och komma iväg imorgon! Synd bara det är så sent som kl 18 men men :)

Idag när jag handlade så köpte jag en honungsmelon och en vattenmelon. Honungsmelonen var 10 kr kilot och vattenmelonen 6 kr kilot.. Men dom slog in vattenmelonen som en honungsmelon också så fick betala 20 kr för den istället för ca 12..Så nu kan jag dämpa mitt dåliga samvete över kexchokladen Minerva snodde igår ;p

Igår kväll vägrade Minerva att sova och somnade inte förens kl 22. Det positiva med det är ju att då kanske hon orkar vara vaken så länge på midsommar med iofs .)

imorgon blir det vattning av farmors blommer igen på förmiddagen och en tur till ica maxi. Skulle velat ha min våffeltång till håret på kvällen men den kommer kusinerna med på lördag så det får gå ändå.

Nu ska jag dra en runda med dammsugaren innan det är dags att hämta Minerva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0