Sommar!?

Vågar man tro på att värmen kommit även till oss ? Det har varit lite varannan dag här. På mors dag var det ganska varmt och Minerva gick med klänning. Igår hade hon täckbyxor, 2 långärmade och en jacka + mössa då det var blåst och 7 grader ute..idag är det redan jättevarmt och klarblå himmel och varmare ska det bli under dagen. Hoppas det håller i sig nu!

Igår hämtade jag henne uppe i Stadsparken och det hade inte varit populärt för henne att vara ifrån dagisgården..Korta stunder hade hon knatat runt annars var det fröknarnas famn.. Tårar när jag kom men sen blev det bra igen!
Idag när jag lämnade skedde ett genombrott! Hon var väldigt klängig och förstod nog att jag skulle gå men när jag kramat henne och sträcker henne mot fröken Monika så sträcker hon armarna mot Monika och låter henne ta Minerva!! Sen tittar hon på mig när jag vinkar utan att gnälla eller nått! wow..Jag började nästan gråta av glädje haha, Så skönt att hon accepterar fröknarna och att hon trivs så bra :) En gång har hon ju gjort så annars och det var ju på gårdsfesten då fröken Jenny tog henne från pappsen.

Nu ska jag spela lite WoW medans jag är barnledig! Hemmet är städat så det behöver jag inte slösa tid på heller "skönt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0