Minerva är sjuk..

Stackars liten bara gråter :(
Hon har sovit jättedåligt hela natten och gnällt. Tutten har hon tagit bara för att dra bort den sekunden efter. Tror hon har åkt på en halsinfektion stackarn. Näsan har börjat rinna med. 2 veckor hann hon gå med rinnfri näsa.
Först trodde jag det var mjölken hon drack igår, att det var därför näsan blev täppt. Hon bestämde sig nämligen för att dricka mjölk själv ur mitt glas istället för hennes pipmugg och det gick ju bra tills hon råkade dricka för mycket och det rann ut massa genom näsan! Så trodde det var därför hon blev snorig under natten men tydligen inte. 1,5h har hon gråtit hejdlöst nu och för 20 min sen somnade hon äntligen. Vårdcentralen ska ringa upp 20 i 9 så vi kan komma dit och kolla halsen och öron.
Knaske blir pencillin för första gången då! usch kommer ihåg smaken av flytande pencillin sen jag var liten. bland det vidrigaste jag visste och öronbarn som jag var fick jag ju det i massor. Tror den ska vara "godare" nu dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0