Föräldrasamtal!

Så var det dags för Minervas första föräldrasamtal! Andreas följde också med då han känner sig lite utanför när han varken får hämta eller lämna på dagis än ;)
Samtalet gick jättebra och egentligen sas väl inget som jag redan fått veta men var nog kul för Andreas att få höra lite med. Minerva trivs bra och är nästan aldrig ledsen förutom om hon ramlat eller någon tar en leksak etc från henne. Hon tycker om att utforska och är totalt orädd av sig! Det är lite kul då hon annars har varit en riktig liten fegis som tex när hon skulle lära sig gå. I sängen kunde hon ju gå från 8 månaders men på golvet vågade hon inte förens 2 månader senare! Fast det är väl förståndigt iofs ;) Lära sig på mjukt underlag först för att vara säker på att inte slå sig :)

Idag har jag skickat in uppföljningsmail till Arbetsförmedlingen som var tidsatt till den 21-23 Juni så nu riskerar jag inte att bli avanmäld :) Nästa gång är i början av Augusti.

På midsommar ska vi ha lite grillning och fest hos Jessica och Zandra. Blir trevligt. Hoppas Minerva behagar somna i vagnen dock annars blir det en rejält trött tjej som vi får ta hem. Vi ska inte grilla förens 18 så blir ju relativt sen hemkomst.

Här är lite bilder jag passade på att ladda upp från mobilen nu.

Här är vi nere i parken och Rutschkanan är ju såklart spännande at gå på..






Här har vi Minerva när hon plockat ut ett gäng kläder från min gaerderob som jag tidigare skrivit..


Har man en ettåring får man räkna med att städa 3 ggr om dagen MINST! Hon älskar när jag har städat så hon direkt kan dra fram alla leksaker,kläder etc etc etc..

6 dagar kvar tills kusinerna kommer! nedräkning pågår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0