Tisdag

Igår gick vi som sagt var till farmor Mia och åt lunch. Det var trevligt och Minerva skrutta runt överallt så det var skönt med lite omväxling till allt kläng här hemma :) Hon ska vara med mig överallt, helst på mig så blir lite svårt att skriva i bloggen etc!

Andreas nya dator han köpte kom på posten idag och när han skulle hämta den nu efter jobbet stängde dom redan kl 14 och har stängt imorgon! Så kan det gå :)

Nått roligt han sa häromdan föresten måste ju förevigas här!
Han ville ha chokladbollar och när han ser att jag plockar fram havregryn frågar han :
- Måste vi ha havregryn i ? det är inte lika gott..

Havregryn är ju liksom en huvudingrediens men det hade han missat ;P jag elvispar smeten med ett ägg i så blir dom som havrebollar man köper i affären. mycket godare är vanliga receptete med! Han hade missat att det var havregryn i då dom blir mosade av vispen ;)

Kallt är det idag. 10- mot gårdagens +1..snacka om upp och ner. Tur man inte behöver vara ute så mycket.

Nu ska jag ner och laga mat och se till att Minerva får i sig lite med. Igår åt hon en 3e dels prinskorv utan skal! så går framåt så länge hon får äta själv :) Hos farmor vägde vi henne fast med kläder på och då vägde hon 8300..så hårddrar vi 200 på kläder så borde det vara minst 700g hon gått upp sen 10e dec så BVC blir nog nöjda på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0