Maginfluensa!

Andreas kom hem för en och en halv timma sen, tog sitt täcke och kudde och bosatte sig på toaletten!. Han ligger där inne fortfarande..När jag knackar på och frågar hur han mår hörs ett mumlande - inte bra..

Så nu har han blivit smittad från jobbet och det är väl bara en tidsfråga innan jag blir sjuk. Får hoppas Minerva klarar sig dock. Själv mår jag illa och har en otrolig huvudvärk men hoppas illamåendet är psykiskt eller att jag är hungrig eller nått.
Men det återstår att se.
Ska snart ner och handla. Får bli blåbärssoppa etc till sjuka pappsen.

jaja vi klarade oss ju från Svininfluensan utan vaccin så man får väl vara nöjd ändå antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0