Laddad kamera!

Nu har jag laddat kamerabatteriet så nu har jag kunnat ladda ner mina bilder från i julas! Bättre sent än aldrig :)
Det är så mycket snö nu så idag fick Minerva vara i bärselet när vi gick och handla för det är nästintill omöjligt att få ut vagnen. Men lika glad var hon för det, eller gladare t.om. Skrattade mest hela tiden :)

Imorgon blir det BVC med Minerva sen ska Andreas bjuda mig på lunch. Trevligt trevligt.

Fantastiska farmor Mia ringde som räddaren i nöden igår och berättade att hon hade flera ericsson laddare liggandes hemma och att jag kunde få en så nu behöver inte mobilen vara död länge till! Se om vi kan komma förbi hennes jobb i morgon när vi ändå är i stan kanske! Hela tiden trycker jag på mobilen för att se displayen om jag fått meddelande men den är lika död för det ><

Så nu tänkte jag posta lite bilder då innan Minerva bestämmer sig för att lämna sitt rum och komma in för tankning!

Kan ju börja med att visa vårt otroligt fina rivningspepparkakshus!. Jag tryckte lite för hårt när ja glimmade det med socker så det gick sönder mer och mer ;) Blev nog lite svårt sen för ungarna att dekorera det ;p. Kamera batteriet dog där så blev inget kort när det var klart :)



Här firar vi jul hos farmor Mia. Minerva står vid bordet och snor all uppmärksamhet som vanligt! Pappsen i soffan och gammelmormor ( Andreas mormor) på andra sidan


Så fick Minerva träffa tomten för första gången!

Och paket fick hon!


Essa fick såklart med träffa tomten och få paket!

( Essa hade själv medvetet vänt sin tröja ja )

Senare lånade Essa kameran och lekte fotgraf.
Här poserar Ibbe..


Och här har vi Bob med Minerva!

(oj den bilden blev sne!=

Så har vi Mariyama, Ibbe och Bob som poserar:


Och sist ( och nästan minst) Essa den blivande fotografen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0