kurragömma!

Idag lekte Minerva kurragömma tyckte hon.
Satt och tittade på mig tills hon såg att jag tittade och sen smet hon!


Fort fort innan mamma ser mig! (även fast hon iofs vet att jag tittar!)


KLAR! kom och leta!

Attans! hon såg mina fötter :(

Notera städat det var i garderoben! Hennes urväxta kläder hon dragit ur en låda där inne!


Andreas mår lite bättre i magen men däremot vaknade han med feber och huvudvärk i morse. Toaletten hade han lämnat bäddad och klar under natten om han skulle behöva ligga där inne igen men det slapp han. Men så hade han ju redan tillbringat en stor del av gårdagen där inne 0o.
Själv mår jag bra, var nog bara lite hungrig igår då jag slarvar med maten.

Jag och Minerva tog en promenad till ica maxi för att köpa billig köttfärs. Blev 5 avokado med för 20 kr! Som hittat och guuuud så gott!

Minerva har blivit så duktig på att äta så länge hon får äta själv. Idag blev det en potatis och en hel varmkorv och lite majs! Halva potatisen hamnade på golvet dock men mycket gick ner iallafall!
Bob som hatar majs sa att hon inte skulle gilla det. Och när hon stoppade en i munnen råkade hon sätta i halsen så det blev ju passande för honom att säga att hon inte heller tyckte om det! Så han gjorde en high five som hon så villigt gjorde tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0