Isprinsessan

Idag när Minerva stod med pappsen och tittade ut genom fönstre var jag bara tvungen att ta kort!. Det är fullt med istappar utanför fönstret som hängde ner och detta faschinerade Minerva så klart!


Kameran faschinerade med såklart!

Minerva har blivit jätteförkyld nu. Imorse nös hon kanske 20 ggr och snoret bara sprutade! Men när hon väl slutade nysa så slutade snorandet med så det var skönt.
Andreas sover inne på toaletten igen och mår inte alls bra just nu. Själv har jag enorm huvudvärk men det beror nog på att jag inte fått sova inatt då Minerva vaknat till hela natten. Hade tänkt sova nu när hon sov men självklart vaknade hon precis när jag somnade. Tror det är hennes täppta näsa som spökar.

Idag blir det en lugn hemma dag då jag redan har handlat allt som behövs för dagen och det var ju passande när nu Minerva börjar bli sjuk med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0