Gott och blandat!

Så igår låg jag också sjuk såklart. Var otroligt jobbigt då Andreas var tillbaka på jobbet och Minerva som var pigg och kry igen skulle ha min uppmärksamhet till 100 %. Kräktes bara 2 ggr tack och lov. Idag mår jag bättre och har t.om lyckats få i mig frukost!
Så nu ska det väl äntligen vara över. Bara Bob som inte blivit sjuk men han har aldrig haft maginfluensan så hoppas han är immun som experterna säger att 30 % ca är..

Tagit lite bilder iallafall dom här dagarna som jag tänkte ladda upp nu. Vi kan ju börja med sviterna efter Minervas bravader i sängen!

På dessa 2 bilder hade hon precis kaskadkräkts! Över täcken och allt! Projekt upptorkning pågår.


Lugnet före stormen.
Här sover hon så gott kvällen innan allt börja.


Innan hon blev sjuk tyckte hon att mamma behövde något att göra så hon hjälpte till att stöka ner "lite"

( vika kläder är inget alternativ när Minerva är i farten, allt ska ut! )

Igår åkte saxen fram och nu har jag klippt av det mesta av hennes hår från födseln så nu har håret samma färg istället för orange lugg :)

Ser fortfarande orange ut dock men det är bara på bilder!)



Sen vet jag vad Minervas nästa leksaksinköp till rummet blir! Ett tält eller en lektunnel. Här leker hon med tomma tvättkorgen ( Samma stuk som Ikeas lektunnlar)

Var lite svårt att ta sig ut dock! Men fort in igen efter att jag hjälpt henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0