BVC

Så var det äntligen rätt dag för BVC. 8200g vägde lilla damen och det betyder att hon gått upp till kurvan hon hade innan hon sjönk en kurva! Så blev ett redigt kliv på kurvan :) Längden hade med ökat mer än kurvan och huvudet följde sin vanliga kurva. Så sköterskan var nöjd och jag var stolt och Minerva var hmm..tjock?
Den 22 feb är det dags för nästa besök igen.

Här är Minerva precis innan det är dags att gå till BVC..lilla glader!



Igår kväll lekte Minerva på golvet och helt plötsligt blev hon så arg så hon bara grät och grät. Jag tittade vad som stod på och då var det en grön flyttbar plastgrej på instrumentbrädan till hennes gåstol som hon skulle ha. Det var ju bara det att den satt fast och meningen är att man ska flytta den bara fram och tillbaka men lilla damen skulle promt ha bort den från brädan. Och hon tog i, och hon grät, och hon tog i igen, och hon blev argare och argare.
Jag försökte med andra leksaker men nej nej. Det var DEN hon skulle ha. Till slut tog jag bort den från brädan och gav henne opch då var hon nöjd i 10 sek. Smakade på den och lämnade den till sitt öda bland hennes andra leksaker....








Hon har börjat bita på läppen igen och nu är det underläppen som gäller! Jämt och ständigt har hon läppen i mun.

igår fick hon katrinplommonpure till sin hårda mage så nu väntas det den stora syndafloden inkommande dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0