BVC!! eller inte....

Då satt vi där. Jag Minerva och Andreas i 20 min tills kl var 10 och det var dags!. Då sa jag men det är väl rätt dag föresten ?. Jo men visst. Är den 15e vi skulle dit och hon var fullbokad till kl 12 så vi kunde inte komma in heller!. Så var bara att gå igen ;)
Då gick vi förbi farmor Mia och hämtade laddaren! tusen tack!!! Nu är mobilen fulladdad igen :)

Sen blev det lunch på Max för dit vi skulle gå öppnade inte förens 11 och var för kallt att vänta. men det gick ner det med såklart.

Idag lurade jag i Minerva potatis! Var iofs potatis/morots pure så smakade inte alls potatis men ner gick det
iallafall :)

Nu sitter jag här och avnjuter fredagskvällen med en folköl och det blir nog sänggång tidigt ikväll. inatt vaknade Minerva först vid 22 sen kl 03 och efter det fick hon stanna hos oss och då tuttade hon minst en gång i timmen men lyckades sova ända tills halv8.. DVS hon sov..inte jag :/

Kommer inte ihåg om jag skrivit hur det gick hos tandläkaren i julas men dom trodde det var en tvillingtand? Aldrig hört förut men tanden är typ delad i 2 bitar upptill så den ser ut som ett M. Och nu när 3e tanden kommit och den är spetsig med ser hon ut som en haj i munnen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0