Sorg

En sorgsen dag idag då min kompis mamma gick bort i morse. Skrev om henne för ca 2 månader sen då vi fick veta att hon hade cancer.
Allt gick så snabbt från det att dom fick diagnosen. Precis som med min mamma.
Jag hade precis innan jag såg SMSet från min kompis sagt till Andreas att jag så gärna ville hinna upp och hälsa på henne och trodde nästan jag skulle hinna det. Hon ville så gärna träffa Minerva då hon inte var hemma när jag var i Stockholm förra året. Men nu får hon träffa min mamma och pappa istället och hennes släktingar i landet på andra sidan..
Önskar jag kunde vara där för dig nu Jeanette, Det är ett helvete att man bor så långt bort :( Men jag tänder ett ljus för Ingrid idag. RIP


Här hemma är Andreas sjuk och behöver vila upp sig efter att ha trotsat febern i 2 dagar och jobbat hårt. Vi sitter och väntar på att barnmottagningen ska ringa upp ang märket. Dom skulle inte ringa förens kvart över 10 dock sa telefonsvararen.
Minerva somnade strax innan 19 igår som en stock efter att ha varit övertrött och gnällig i en timma. Sen kl 03 vaknade hon och trodde det var morgon såklart. Efter att ha rullat runt i 40 min somnade hon om. Ganska precis på sin födelsetid för 10 månader sen!.Hon har ju lyckats pricka in sin födelsetid varje månad nu senaste tiden haha..lite skumt det där :)
Japp idag blir faktiskt Minerva hela 10 månader! Helt otroligt vad fort det går..2 månader kvar sen blir hon stora damen och man får räkna år istället för månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0