Prosit!

Minerva har börjat nysa med till hennes stora förtjusning! Efter varje nysning skrattar hon glatt :) Kittlar säkert eller nått.
Minervas sovrutiner är helt knasiga sen hon var sjuk. Somnar inte förens 21-21.20 men vaknar ändå runt 06-07. plus att hon vaknar minst en gång i timman hela nätterna med. Har inte sovit en enda natt i sin säng efter att hon vart kräksjuk. Inatt sov hon en hel halvtimma i sin säng omg!
Börjar såklart att ta på mitt sinne dock då jag knappt får sova alls på nätterna.
Just nu står hon och dansar vid TVn. Sova ,vad är det?
Hon har lärt sig hur man tar av korkar nu så min nässpray är en klar favorit även fast jag tar bort den hela tiden!. Idag försökte hon även att dra sönder mitt Visa kort ( som om det hade en kork på sig) Myckret gnäll och tårar blev det när det inte gick ;p.
Nu kom hon och dunka huvudet i sängen så nu vill hon nog förhoppningsvis sova!
Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0