Kung Bore

Jaha vår blir det inte än på ett tag. Nya snöstormar på väg och imorgon skulle det tydligen bli riktigt illa! Bob åker buss til Stockholm idag så hoppas snöandet är under kontroll då.
Själv ska jag till A6 idag och fixa presenten till gammelmorfar och får åka ensam och lämna Minerva hemma med Andreas " jippie" barnledig :) Hade gärna tagit med henne men hon hatar vagnen just nu och ska bara bli buren och utan Andreas är det lite knepigt med vagn och allt. plus att det är så mycket snö nu så går knappt att ta med vagnen ändå. Och orkar inte bära henne i selet heller då jag har ryggskott! Men klagar inte iofs då det är skönt att få åka själv med ! :)

Lekte med kameran igår

Närbild:


Här sjunger vi "Imse vimse spindel" som hon älskar och har börjat göra rörelser till




Här har hon haft enh liten koja under täcket och är på väg att klättra ut från täcket.


Den här bilden har vi skickat in för kopiering på Expert som jag ska hämta och rama in idag till present! ( tyvärr såg jag efteråt att tröjan var lite smutsig efter maten då hon envisas med att vägra hakklapp men med lite klipp etc så ska kortet inte visa det på tavlan! :) Det är så svårt att få till bra kort som är "tavel" vänliga..vi tog kanske 30 kort innan vi fick till denna )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0