Helgen

Helgen har bara rusat iväg och har inte haft tid att skriva något. På lördagen gick vi till farmor så fick Minerva vara där medans jag och Andreas gick och handlade på ica maxi och lunchade på Max! 2 dar i rad jag varit lite barnledig 1-2 timmar! Man känner sig lite bortkommen dock. Som om man tappat sin väska eller något. hos farmor hade det gått toppenbra såklart.
Igår var det mest mys hemma då det var svinkallt ute! Idag är det noll gradigt, vadå skillnad dag för dag..

Minerva har fått ett märke på ena låret lite över knät. Vet inte vad det är. Ser inte ut som ett utslag men ändå gör det det..Svårt att förklara. Men är inte rött utan mer hudfärgat fast runt och skrovligt. Jaja vi får se om det försvinner eller förvärras.

Just nu leker hon själv på sitt rum så jag tog mig tid att skriva lite. Annars vill hon ju att jag ska vara med hela tiden när hon leker.
Nu är hon på väg in hit så får avsluta med en bild!


Här sitter hon under mitt datorbord och slår huvudet i "väggen" Lite gråt sen fortsätter hon, lite gråt igen, fortsätta osv osv..att hon inte lär sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0