Exsem?

Märket på benet är kvar och har blivit större så något skavsår/brännmärke från att hon krypit är det inte! Ska ringa vårdcentralen imorgon så dom får titta på det. Kanske är excem av något slag men självklart går ju tankarna åt det dåliga hållet :/
Märket är större än en 50 öring ( dom gamla silver) och knottrigt. Ser ut som exsem men tycker det borde vara fler fläckar isåfall?. Jaja vi får se vad dom säger imorgon.
Första man gör är ju att googla om hudcancer men nej sånt måste jag lägga av med!

Den gör inte ont iallafall så själv störs hon inte av den.

Idag blev det ingen eftermiddaslur så nu har hon varit vaken sen halv 12 och är lagom trött/grinig så nu ska det iallafall inte bli något halv 10 somnande minsann!
Tänkte hålla ut 20 min till ca så att hon kan sova för natten sen.

Usch jag kommer inte kunna sova ändå förens jag pratat med vårdcentralen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0