Tandläkare!?!

Skulle ju till tandläkaren med Minerva idag! Men tack och lov tittade jag en extra gång på lappen och såg att det var på onsdag...snacka om snurrig man är :) Så det blir till att snällt vänta 2 dar till.

Idag har jag städat lite grann och Minerva hjälpte till i vardagsrummet! Vi hade "absolute reggae" på och Minerva dansade mest hela tiden :) Bra musiksmak har hon iallafall, reggae och hiphop är det som gungas mest till! brås på sin moder gör hon.

Efter att vi var i Stockholm hos Jeanette har Minerva blivit helt kär i katter! Det är katt hit och katt dit och hon kallar allting för katt nu. Ser hon en hund ropar hon glatt "KATT" :) Så jag bestämde mig för att ta bort bilden på henne jag har som skrivbordsunderlägg och googlade fram en kattunge istället, och vilka glädjetjut det blev! Och hon har nog pussat datorskärmen 20gg redan :)

När Andreas kommer hem ska jag promenera in till stan dragandes på Bobs cykel som har punktering. tänkte ta det idag på dagen men gick inte så bra med barnvagn + cykel. Sen får Bob hämta upp cykeln imorgon efter skolan så det blir perfekt.
Bob är på väg hem nu från Stockholm så snart är allt som vanligt igen!

Nu ringde Andreas och var på väg från jobbet och öljer med me Minerva tydligen så då får jag sällskap :9 Men jag fick snabba mi ut nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0