Grattis mammas hjärta

Idag fyller Minerva 1 år!!
Tiden går sjukt fort. Varje vaken stund inatt har jag tänkt tillbaka på förlossningen och när hon kom. Min lilla lilla älskling har nu blivit stor!
Eftersom vi är sjuka så blir som sagt kalaset framflyttat och Andreas mormor är sjuk också så det passade alla bäst att flytta fram det. Men vi ska ha lite glass och maränger ikväll med chokladsås! Minerva har tjuvsmakat en maräng och det var såklart en succe :)

Idag har hon ätit en halv burk katrinplommonpure för hon är så hård i magen. Står och gråter här när hon försöker bajsa, senaste gången var i måndags hon bajsade så har ju en del att få ut stackarn. Men det börjar "lösa" sig nu :)

Ett paket på posten fick Minerva av sin faster Sofia och Chris. Var en jättefin ryggsäck i form av en tvättbjörn med unge från Australien där dom nu bor. Tackar den blir bra nu när hon börjar på dagis :)
Av oss har hon fått dockvagnssulkyn, en låtsasmobil i samma modell som jag har så hon inte snor min mer! och sen ska jag köpa en ratt till vagnen när jag hittar någon.
Sen blir det såklart fler presenter när hon har sitt kalas! Även i Stockholm fick hon presenter! Av Veronika och Åsa fick hon en bamsestor flodhäst som var så mjuk och mysig. Den ligger i sängen hos oss om natten!  Av Jenny fick hon en docka som får följa med på promenader från rum till rum dinglandes i sin arm. Jeanette köpte en bultbräda som också är poppis. Dock inte för det egentliga syftet som att hamra på den utan hon plockar bort stavarna och biter på dom istället :)
Hos syrran fick hon Duplo och lite annat smått och gått i leksaksformat :)

Just nu håller Minerva på att dra upp smutskläderna från tvättpåsen. Hon har nog misstagit sig på det där med ren och smutsig tvätt...

Grattis igen min lilla lilla bebis


som har blivit en stor och duktig tjej!

Kommentarer
Postat av: Sarlador

Happy B.day to Minerva and Congratz =-)))

2010-04-12 @ 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0