April April..

Varken jeanette eller syrran gick på mitt Aprilskämt att Minerva fått kräksjukan 0o.
Men kunde varit sant faktiskt!

Imorgon halv 8 på morgonen går tåget mot storstan. Jeanette möter upp oss i stan och sen blir det lunch på Burger king! Det är nått jag saknar enormt mycket sen jag flyttade!
Idag ska jag städa och sen blir det att packa så allt är klart till imorgon. Tvätta ska jag med kl 17.

Sol och 10 plus ska det bli i Stockholm både fredag och lördag! Så blir till att vara ute mycket antar jag!

I förrgår var vi hos farmor som sagt och en tripp in till stan med. Minerva är otroligt mammig nu som jag har nämnt men i slutet var det inga problem att ignorera mamma!. Igår åkte vi med farmor upp till gammelmorfar/gammelmormor ( Andreas morfar/mormor, låter så skumt bara för det är ju inte min mormor/morfar) Dår var det gråt och tandagnissel i 10 minuter sen bar det av att explora. Lite längre iväg varje gång och sen såg man inte mycket till henne längre :) Så har varit fullt upp ett par dagar och nu blir nog sista gången jag uppdaterar innan tisdag då vi är hemma igen. Så vi slutar med lite bilder tycker jag..

Här äter Minerva lasagne med hela ansiktet och håret!




Här är hos farmor i tisdags:


Och sist har vi en arg Minerva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0