vanligt igen!

Idag var Minerva back in business igen som sitt vanliga härliga jag!
Kanske var för att hon sov så dåligt natten till igår antar jag.
Idag har Minerva ätit gröt både till lunch och middag och oj vad hon äter nu!..till middagen åt hon upp allt jag hade gjort och det var nog 7-8 teskedar skulle jag tro! Så kul nu när hon verkligen fattar hur man gör så nu ska jag börja göra pureer till middag för henne!
Hon fortsätter att träna på att krypa och att ha lameran eller mobilen som mål gör henne väldigt motiverad :) jag la kameran en bit ifrån och först låg hon på mage och sprattla med armar och ben men så kom hon ihåg hur man gör! och denna gång tog hon ett steg med ena knät också! sen plask på mage och sen upp igen :) men sen blev det hopp som hon gjort tidigare men ett steg är ett steg iallafall :)
Gåstolen är en favorit fortfarande och idag gich hon runt i köket på super humör :)

Försökte få ett kort när hon kröp men hon har lärt sig kamera ljudet så fort hon hör kameran klicka tittar hon och pladask ner på mage igen!..tyvärr är det en fördröjning mellan klick och tagning så missar oftast just motivet jag vill ha!


Idag har hon haft 2 långa sovstunder..förmiddagsturen var 2 timmar och eftermiddags turen 1,5 timmar då jag fick sova lite med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0