tummen upp!

ja första natten gick ju bra!.För Minerva iallafall!
Jag gick nog in till henne minst en gång i timmen och kollade läget och hon sov så gott. kl 02 när jag kom in så låg hon och vred sig i sömnen som hon brukar innan hon vaknar och är tuttig så då bar jag in henne till oss, tuttade henne och sov vidare tillsammans, min lilla gosetjej.
Så hon sov alltså i 7 timmar utan mat och det är ett stort steg för Minerva! :) Jag sov jätte oroligt dock så är supertrött så blir att sova när hon sover idag! varje gång jag sov drömde jag att jag var inne och tittade till henne med så med andra ord var jag där inne konstant ;p

igår kväll fick jag sånt där spamm sms av Jeanette. skicka detta vidare så händer det och det..hatar såna och jag skickar ALDRIG vidare. i detta stod det att jag skulle önska något innan jag scrolla vidare. okej jag önskade " låt Minerva överleva natten!" ( jag vet att jag har otäcka tankar men är riktigt nojig ibland) och efter det skrollade jag ner ..och det var där det stod att jag skulle skicka vidare till 10 personer och då skulle det gå i uppfyllelse!..om jag inte gjorde det skulle det bli tvärtom!...det var ju en bra önskning jag hade valt då !?! men jag valde att ignorera det ändå. och se ? min önskning slog in ändå! ;p

igår klippte jag luggen på Minerva och det blev lite kortare än jag tänkt mig så nu har hon sån där halvlugg som jag ALDRIG skulle klippa mina barn i...fast hon är ju bedårande söt ändå iofs ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0