tänder?!?

Usch en hemsk Minerva har vi här hemma! var är vår lilla solstråle någonstanns!

inatt halv 4 vaknar jag av att Minerva ligger och snuttar på mig och tittar på mig med stora ögon! jahopp det var den sömnen det. 1,5 h senare behagar hon somna om äntligen, bara för att 30 min senare få en host attack och ut kom all mjölk hon tidigare druckigt!. På henne, på mig och halva sängen. Andreas tar upp henne till data rummet en timma så jag får försöka vila lite iallafall tack och lov!

Men efter det har det bara varit korta sov stunder och gnäll gnäll gnäll..ingenting duger! och vill tugga, suga på allting så kanske att det är tänder på G nu då.

Hon är lite rolig nör hon lär sig nya saker!
Som när hon lärde sig vända runt var det vända runt, vakna gråta..bli vänd tillbaka..vända runt,vakna gråta etc etc. men nu när hon lärt sig stå på alla 4 är det vända runt vakna ställa sig på alla 4 gråta..osv osv. hur ska det bli när hon lär sig stå ?? Men är ju iofs bra att hon övar på det hon lär sig!

Så min huvudvärk är inte av denna värld idag och jag som skulle storstäda och leta nycklar! men får nöja mig med att springa i tvättstugan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0